باکس سگ

ساخت باکس سگ یک پروژه بسیار آسان است. حتی اگر یک نجار تازه کار هستید، فقط در عرض چند ساعت می توانید باکس سگ را تکمیل کنید. مقدار دقیق متریال مورد نیاز بسته به اندازه باکس سگ شما احتیاج خواهد بود، اما ساخت و ساز بدون در نظر گرفتن نژاد متفاوت غیر ممکن است. مهمترین قدم اول تعیین این است که چه اندازه باکسی برای سگ خاص خود نیاز خواهید داشت و اینکه چه سایزی است که بتواند داخل کامیون، ون یا هر فضای محدود دیگری قرار بگیرد. پس از آن صرفاً موضوع جمع آوری ابزار و مواد مناسب و ساخت باکس مدنظر است!

قسمت اول: اندازه گیری ابعاد برای ساخت باکس سگ

1.تعیین کنید که سگ شما به چه میزان فضا نیاز دارد.

باکس سگ

اطمینان حاصل کنید که سگ شما فضای کافی در داخل باکس داشته باشد تا راحت باشد. سگ خود را اندازه گیری کنید تا حداقل ارتفاع، عرض و عمق جعبه را تعیین کیند. به سگ خود فضای کافی بدهید تا بدون اینکه باکس با فضای غیرضروری پر شود، سگ شما بتواند دراز بکشد و موقعیت خود را تغییر دهد.  از نظر قد، سگ شما باید روی پاهای عقب خود بنشینید. باسن آن باید روی زمین باشد، در حالی که سر و بینی آن باید تا حد ممکن بلند باشد و پاهای جلوی آن کاملاً کشیده باشد.

از کف تا بالاترین نقطه سر یا بینی آن را اندازه بگیرید. سپس برای فضای اضافی دو تا چهار اینچ اضافه کنید. از نظر عمق و عرض، سگ خود را در تمام چهار پای خود باید بایستید که پاهایش کاملاً دراز باشد. از نوک بینی آنها تا باسن آنها را اندازه بگیرید. دم را شامل نشود. دو یا چهار اینچ را به اندازه گیری خود اضافه کنید تا آنها فضای کافی برای چرخیدن درون باکس داشته باشند.

2.وسیله نقلیه خود را اندازه بگیرید.

قبل از شروع ساخت اطمینان حاصل کنید که باکس شما در جایی که به آن احتیاج دارید، متناسب باشد. موارد زیر را اندازه بگیرید:

  • باز شدن وسیله نقلیه (مانند صندوق عقب یا درب جانبی) بنابراین باکس را به راحتی می توانید به داخل و بیرون منتقل کنید.
  • فضای داخل وسیله نقلیه، با توجه به سطوح ناهموار (مانند سقف پایین در بعضی مکان ها یا فضای کمتری بین لاستیک های عقب خودرو).
  • حداقل ارتفاع لازم در جعبه در مقابل خط دید شما در آینه نمای عقب است.

3.از اینترنت به عنوان جایگزین استفاده کنید.

باکس سگ

اگر در حال حاضر نمی توانید نوار اندازه گیری خود را پیدا کنید، به جای آن یک جستجوی کلمه کلیدی آنلاین را انجام دهید. “تنظیم باکس سگ” را وارد کنید. وب سایتی پیدا کنید که ابعاد توصیه شده برای نژاد خاص سگ شما را ارائه دهد. نژاد و سپس ساخت و مدل ماشین خود را انتخاب کنید. چنین وب سایتهایی ممکن است خرده فروش هایی باشند که باکس سگ را می فروشند. آنها به جای ارائه ابعاد، سگ شما را با کالای پیشنهادی خود مطابقت می دهند. با این حال، جستجوی کلمه کلیدی دوم با نام شرکت، نام محصول و “ابعاد” باید اطلاعات موردنیاز را برایتان بیاورد.

قسمت دوم: ساخت قاب باکس سگ

1.ابزار و متریال خود را جمع آوری کنید.

باکس سگ

قبل از شروع، لیست چک لیست موارد موردنیاز خود را که در انتهای مقاله ذکر شده است، مرور کنید. در وقت خود برای تهیه در جستجوی آنها صرفه جویی کنید و به فروشگاه بروید. همچنین مطمئن شوید که کودک یا حیوانات خانگی در محل کار شما نیستند، زیرا ابزار و سخت افزارهای تیز برایشان خطرناک خواهند بود. برای خودتان از وسایل محافظ مانند عینک ایمنی و دستکش کار استفاده کنید.

2.اضلاع را برش دهید.

ابتدا، یک یا چند ورقه از تخته سه لا purchase خریداری کنید تا اندازه گیری های شما در چهار طرف و بالای جعبه انجام شود. طرح کلی برای هر قطعه روی تخته سه لا را ردیابی کنید. قطعات خود را با یک اره برقی برش دهید.

حتماً یک ورقه تخته سه لا را به اندازه کافی خریداری کنید تا در ادامه مواد اضافی برای شما باقی بماند تا بعنوان قاب برای دریچه های جانبی استفاده شود.

3.درب ها و دریچه های جانبی را برش کنید.

باکس سگ

مکان قرار دادن هر کدام را انتخاب کنید. طرح کلی برای هر یک از تخته سه لا مربوطه را ردیابی کنید. برای بریدن سوراخ آزمایشی در هر نقطه از طرح کلی خود از یک مته برقی استفاده کنید. از سوراخ آزمایشی برای شروع برش در امتداد طرح خود با اره منبت کاری اره ای استفاده کنید.  در هنگام برش، حتماً طرح اصلی خود را دنبال کنید تا تکه تخته سه لا را برش دهید. قلمه های هر درب را ذخیره کنید تا بعداً استفاده کنید. ابعاد درهای شما باید چند اینچ گسترده تر و بلندتر از بدن سگ شما باشد تا بتوانند به راحتی از داخل و خارج آن عبور کنند.

بعداً بندهایی به عرض 3 اینچ را در امتداد گوشه ها و بالای آن قرار دهید، بنابراین مطمئن شوید که هر درب در هواکش از هر طرف حداقل سه اینچ باشد. در هنگام قرار دادن لولا، درب سه اینچ از لبه جانبی به مواد کمتری نیاز خواهید داشت.

4.دریچه ها را بپوشانید.

هر دریچه را اندازه گیری کنید. فنس گالوانیزه را خارج کنید. برای هر دریچه، یک طرح کلی را در نرده محصور کنید که یک اینچ از همه طرف گسترده تر از خود دریچه است. برای برش هر قطعه فنس از یک ابزار برش جانبی یا نرده استفاده کنید. هر قطعه در اطراف دریچه های جانبی را با اجزای سخت افزاری سنگین بکشید. هنگامی که آنها را قطع کردید، مراقب لبه های فنس باشید، زیرا آنها تیز خواهند بود و می توانند سبب بریدن دستتان شوند. از تخته سه لا اضافی که از ورق شما باقی مانده است استفاده کنید تا قاب هایی به اندازه کافی گسترده برای ایجاد نرده ها ایجاد کنید. از اینکه سگ تان فنس را برش کند، جلوگیری کنید.

5.قاب را جمع کنید.

باکس سگ

برای هر قطعه نمای سایدینگ، از اره منبت کاری شده برای برش چوب کاج 1 “*3” چهار برابر طول قد باکس استفاده کنید. هر قطعه را در یک گوشه جعبه خود، در قسمت داخلی قرار دهید. طرف را با پیچ کردن هر تخته سه لا به تسمه در گوشه ها جمع کنید.

6.قاب را تقویت کنید.

برای هر گوشه از باکس سگ، دو تکه از تسمه ارتفاع برابر با باکس، منهای سه اینچ را نیز برش دهید. هر یک را در امتداد هر دو طرف گوشه خط بکشید و یک انتهای آن را به قسمت زیر باکس بکشید. آنها را به قسمت اصلی تسمه های داخل پیچ دهید. بعد، چهار قطعه دیگر از عرض مساوی را بر روی جعبه برش دهید. هر یک را در قسمت بالای جعبه قرار دهید و آنها را درون بند داخلی بچسبانید.

مطالب مرتبط:

چگونه جای خواب مناسب برای سگ انتخاب کنیم؟

14 نکته طلایی در نگهداری از سگ!

قسمت سوم:قرار دادن پرماس های نهایی در باکس سگ

1.درها را بسازید.

باکس سگ

برای هر درب، چهار تکه تسمه دیگر را نیز برش دهید تا یک قاب برای تکه تخته سه لا که برای آن درب جدا کرده اید، ایجاد کنید. با استفاده از آن قطعه به عنوان پشتی، بند را به قسمت تخته سه لایی پیچ کنید. سپس از اره منبت کاری شده خود برای جدا کردن مرکز تخته سه لا قاب دار استفاده کنید. یک قطعه دیگر از فنس را اندازه بگیرید تا در قسمت پشتی قاب قرار گیرد. در هنگام اتمام درب را در ورودی نگه دارید. از داخل آن را بررسی کنید تا ببینید که آیا لبه های تیز فنس از داخل جعبه در دسترس است یا خیر. اگر چنین است، برای پوشاندن لبه ها، قاب دیگری از تخته سه لایه ایجاد کنید تا به پشت درب متصل شود.

2.درب را وصل کنید.

ابتدا یک طرف لولا خود را به بند بند درب بپیچید. اگر درگاه را قطع کردید به طوری که یک طرف با بند در قسمت بیرونی جعبه تنظیم شود، به سادگی طرف دیگر لولا را به آرماتور بپیچانید. اگر اینطور نیست، یک تکه جدید از بند را به تخته سه لا، در امتداد طرف درگاه بچسبانید و لولا را در آن وصل کنید. تسمه دیگری از بند را به طرف دیگر درگاه بچسبانید. از این روش برای وصل نگه داشتن درب یا چفت استفاده کنید.

3.کف را ببندید.

باکس سگ

برای بالا بردن باکس و نگه داشتن چوب دور از دسترس رطوبت برای جلوگیری از ایجاد کپک و پوسیدگی، از الوار تحت فشار با فشار 1 “x 2 استفاده کنید. چهار خط را برش دهید تا قسمتهای پایین چهار ضلع باکس قرار بگیرد. به آرامی جعبه را با پایین به سمت بالا بچرخانید و چوب تحت فشار را در تسمه گوشه ها پیچ کنید.

4.دسته ها را وصل کنید.

ابتدا قضاوت کنید که آنها را بر اساس اندازه باکس و توانایی های بالابری خودتان قرار داده اید. مشخص کنید که باکس به اندازه کافی کوچک است تا بتوانید به راحتی به دو دسته در طرف های مخالف برسید و سپس بدون کرنش بلند کنید. اگر اینگونه نباشد، برای حمل آن از یک طرف به یک همکار نیاز خواهید داشت. دستگیره های پیچ را به سمت بالا، پایین یا هر دو سمت که می بینید مناسب است، قرار دهید. هر دسته را دو دسته ای ببندید تا بتواند از هر دو دست برای بلند کردن استفاده کند.

5.پیچ سر سوراخ را پیچ کنید.

باکس سگ

یک جفت را به بند در دو طرف جلو باکس پیچ کنید، دو اینچ از پایین. یک جفت دیگر را در امتداد پشت وصل کنید. دو جفت دیگر را در بستر وسیله نقلیه نصب کنید، هرکدام در چند سانتی متری از محل قرارگیری یک بار در قسمت چشمی مربوط به ابعاد باکس در داخل آن قرار بگیرد. برای اطمینان از باکس در جای تسمه یا زنجیر، از این پیچ سر سوراخ ها استفاده کنید. اگر باکس سگ شما خانه ی سگ را دو برابر می کند، از زنجیرهای پیچ سر سوراخ استفاده کنید تا جعبه را با زنجیر به زمین محکم کنید.

6.بالا را جمع کنید.

قطعه دیگری از چوب تحت فشار را برش دهید تا عرض باکس برابر شود. برزنت خود را بگذارید و چوب بریده شده را در وسط مرکز برزنت قرار دهید، به موازات انتهای کوتاه تر آن. برزنت ها را به نصف بالای چوب بچسبانید. چوب آن را به قسمت بالای باکس انتقال دهید، چوبهایی که در قسمت جلوی باکس قرار دارند. برزنت را باز کنید و مطمئن شوید که قسمت جلو و پشت باکس را به طور کامل می پوشاند و حداقل پنج یا شش اینچ از هر طرف فاصله دارند.

سپس چوب تحت فشار را درون تسمه در امتداد قسمت بالای جعبه پیچ دهید. پس از آن، تکه دیگری از تخته سه لا را برش دهید تا قسمت بالایی را بپوشانید و پیچ آن را از طریق برزنت و تسمه در بالای جعبه پیچ کنید. برزنت درها، دریچه ها و چوب را از باران، باد و سایر عناصر محافظت می کند.

7.در باکس سگ برای سگ خود راحتی ایجاد کنید.

باکس سگ

پس از جمع آوری باکس، تختی را برای سگ خود در بالای محلی که باکس در آن قرار دارد، قرار دهید. پتو، بالشت یا مواد نرم دیگر را قرار دهید. قسمت پایین کادر را روی پایین این قسمت تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه