جای خواب سگ 1

انتخاب مکانی برای جای خواب سگ شما، بخش مهمی از داشتن حیوان خانگی است. یک سگ باید یک تخت راحت، تکیه گاه و یا باکس جعبه ای داشته باشد که به آنها اجازه دهد تا به طور کامل در آن احساس راحتی کنند. هنگامی که سگ خود را به بستر می برید، مهم است که آن را در یک فضای خواب مشخص قرار دهید. این باعث سازگاری سگ شما می شود.

روش اول: انتخاب جای خواب سگ مناسب

1.در مورد مزایای تختخواب سگ فکر کنید.

جای خواب مناسب سگ

خرید جای خواب سگ فواید زیادی دارد. یک تخت، کوسن و عایق نیاز حیوان خانگی شما را تأمین می کند. تختخواب سگ همچنین بو و مو را کنترل می کند و با فراهم کردن فضای متمرکز و شخصی برای استراحت سگ، هر دو را در حالت بسته نگه می دارد. تختخواب سگ همچنین می تواند سگ شما را از لم دادن روی مبل یا سایر فضای غیرمجاز دور کند.

2. یک باکس را برای سگ خود در نظر بگیرید.

در حالی که همه نمی خواهند سگ خود را در باکس قرار دهند، اما مزایای قابل توجهی برای تهیه باکس سگ شما وجود دارد. یک باکس مکانی خوب برای سگ شما فراهم می کند تا بتواند بخوابد. این مکان جایی است که سگ شما احساس راحتی می کند، احساس تنهایی می کند و می تواند با خیال راحت استراحت کند. باکس همچنین مکانی امن برای استراحت یا خوابیدن سگ شما در حین خروج شما از خانه یا هنگام خوابیدن است.

3. برای جای خواب سگ اندازه مناسبی انتخاب کنید.

این که سگ شما روی تختخواب یا باکسی می خوابد، مهم است که اندازه تخت، باکس یا بستر وی مناسب باشد. سگ شما باید بتواند به طور کامل روی تختخواب خود راحت دراز بکشد ، زیرا لازم است که تختخواب در حالی که در هر موقعیتی قرار دارد، برای آنها راحتی فراهم کند. یک تختخواب، باکس یا پد را انتخاب کنید که حداقل 5 اینچ طویل تر و گسترده تر از خود سگ باشد.

4. به این فکر کنید که سگ شما در کجا خواهد خوابید

جای خواب سگ مناسب

هنگام خرید یک جای خواب سگ یا باکس برای سگ خود، باید دقیقاً در نظر بگیرید که سگ در کجا خواهد خوابید. به عنوان مثال، اگر سگ شما در یک فضای نرم می خوابد، باید یک تخت یا باکس خریداری کنید که نرم و کوسن دار باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که هر تخت یا باکس سگ خریداری شده در برابر رطوبت و قارچ مقاوم است. این خطرات زیست محیطی می تواند در صورت وجود در رختخواب باعث ایجاد نگرانی هایی از لحاظ سلامتی برای سگ شما شود. به خاطر داشته باشید که خارج کردن سگ از منزل در طول شب یک کار غیر انسانی است. او در معرض عناصر و همچنین خطرات دیگری مانند حیوانات وحشی و دزد قرار خواهد گرفت.

5.پاکسازی را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب یک تختخواب یا باکس برای جای خواب سگ خود، باید در مورد چگونگی تمیز کردن راحت آن نیز فکر کنید. به این فکر کنید که پاک کردن مو از روی تخت یا باکس چقدر دشوار خواهد بود و همچنین تمیز کردن فضولات سگ شما چگونه خواهد بود. در صورت امکان، یک تختخواب یا باکسی را با یک پوشش ضد آب انتخاب کنید که نظافت آن راحت باشد.  به دنبال یک تخت یا باکس باشید که بتوانید داخل ماشین لباسشویی آن را شستشو دهید.

6.از کیفیت کم نکنید.

این مهم است که کیفیت تختخواب یا باکس خریداری شده برای سگ خود را در نظر بگیرید. تختخواب و باکس های با کیفیت ارزان تر به اندازه همتایان باکیفیت  گران تر پشتیبانی نمی کنند. همچنین باید بستر سگ خود را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر بگیرید. اگرچه ممکن است در حال حاضر مبلغی بالاتر برای یک تخت با کیفیت بالاتر بپردازید، احتمال دارد اگر بخواهید تختی با کیفیت پایین بخرید، جایگزین آن نشود و هر چند وقت یکبار آن را تعویض کنید.

روش دوم: تصمیم بگیرید که سگ شما در کجا خواهد خوابید

1.یک فضای خواب تنظیم کنید.

جای خواب سگ

صرف نظر از جایی که تصمیم می گیرید سگ شما بخوابد، مهم است که مکانی را برای خواب درست کنید. پس از تصمیم گیری در مورد فضای خواب، باکس یا بستر سگ خود را در آن قرار دهید. شما باید فضا را ثابت نگه دارید و از تغییر مکان فضای جای خواب سگ خود جلوگیری کنید، مگر اینکه لازم باشد.

نگذارید که سگ شما در بیرون خانه بخوابد! به دلایل مختلف غیر انسانی است. سگ ها حیوانات اجتماعی هستند و جدا کردن آنها از انسان بسیار بی رحمانه است. نگه داشتن سگ در بیرون نیز او را در معرض خطرات دما مانند سرما و گرما، باران و برف و سایر تهدیدات مانند حیوانات وحشی و سارقان سگ قرار می دهد.

2. در نظر بگیرید که جای خواب سگ خود را در اتاق خواب خود قرار دهید.

این گزینه عالی برای صاحبان حیوانات اهلی است که می خواهند نزدیک سگ خود باشند، اما مشتاق به اشتراک گذاشتن تختخواب با آنها نباشید. تختخواب یا باکس سگ خود را در اتاق خواب خود، شاید در نزدیکی پای تخت یا کنار تخت خود قرار دهید. این به شما و سگ کمک می کند خواب خوبی در شب داشته باشید.

3.یک مکان گرم انتخاب کنید.

مکان مناسب برای جای خواب سگ

در حالی که انسان ها در هنگام سرما از تجملاتی همچون پتوها برخوردار هستند، سگ شما این کار را نمی کند و پتو نمی کشد. به همین دلیل مهم است که بستر، پد یا باکس سگ خود را در جای گرم قرار دهید. این به شما امکان می دهد سگ شما راحت بخوابد و به طور بالقوه از بیدار شدن شبانه ناشی از عدم توانایی در گرم کردنش در خواب جلوگیری کند.

4. یک مکان آرام را انتخاب کنید.

این امر به ویژه برای توله سگ ها یا سگ های مسن تر که هنگام مواجهه با سروصدا، پارس می کنند، بسیار مهم است.جای خواب سگ، تختخواب، پد یا باکس سگ خود را در مکانی آرام در خانه قرار دهید که عاری از سروصدا ها باشد. این به سگ شما کمک می کند تا شب راحت بخوابد و از پریشان خاطری خواب سگ هنگام ایجاد سر و صدا جلوگیری می کند.

 

روش سوم: توجه به شرایط خانواده تان

1. به فرزندان خود فکر کنید.

باکس خواب سگ

اگر بچه دار هستید، قبل از انتخاب مکانی برای سگ خود، باید در نظر بگیرید که در کجا بخوابند. به عنوان مثال، اگر بچه های شما خواب سبکی دارند و یا شما یک نوزاد دارید، ممکن است بخواهید تخت یا باکس سگ را در نزدیکی اتاق خود قرار ندهید. درعوض، مکانی را برای خوابیدن سگ خود انتخاب کنید که دور از کودکان خوابیده شما باشد. به عنوان مثال، خانواده دارای فرزند ممکن است برای جلوگیری از بیدار شدن حیوانات اهلی خانگی باکس خواب سگ خود را در اتاقی دور از اتاق کودک مانند آشپزخانه انتخاب کنند.

2. مزایای یک نگهبان را در نظر بگیرید.

هنگام تصمیم گیری در مورد مکانی برای جای خواب سگ خود، باید در نظر بگیرید که آیا می خواهید سگ شما شبانه از خانه مراقبت کند یا خیر. به عنوان مثال، قرار دادن تختخواب سگ شما در نزدیکی درب جلو خوب است زیرا ممکن است یک شخص غریبه در اواسط شب قصد سرقت داشته باشد. خانواده ای که می خواهد سگ مراقب خانه باشد، ممکن است اجازه دهد سگ در خارج از باکس نیز بخوابد تا از خانه محافظت کند.

3. در مورد به اشتراک گذاشتن تخت خود با جای خواب سگ فکر کنید.

اشتراک تخت با جای خواب سگ

در حالی که بسیاری از دارندگان حیوانات اهلی تصمیم می گیرند که تختخواب خود را با سگ خود به اشتراک بگذارند، مهم است که خطرات ناشی از این کار را در نظر بگیرید. خوابیدن با سگ می تواند خطر انتقال بیماری را افزایش دهد و توله سگ هایی که حمله ور می شوند، در صورت اجازه به اشتراک گذاشتن تختخواب با انسان، می توانند به طور کامل این رفتارها را توسعه دهند. سگها همچنین می توانند باکتری، کک و سایر انگلها را در صورت انتقال خواب در بسترهای صاحبان خود به انسان منتقل کنند. علیرغم خطرات، این بستگی به شما دارد که آیا می خواهید تختخواب خود را با سگ خود به اشتراک بگذارید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه