انتخاب اسم سگ

تاثیر انتخاب اسم سگ

برخورد ما با دوست‌هایمان نشان دهنده اخلاق و ادب ما می‌باشد برای بعضی از انسان‌ها، سگ به عنوان یک دوست بسیار صمیمی و وفادار به حساب می‌آیند. بنابراین مهم است چگونه با سگ خود رفتار کنیم بعضی از دوستان از ما درخواست کرده‌اند چگونه با سگ رفتار کنیم و در واقع آداب معاشرت با سگ چیست؟در جواب می گویییم، مهم ترین نکته و اولین قدم درباره آداب معاشرت، انتخاب یک اسم سگ مناسب می‌باشد. توجه کنید اگر اسم سگ شما مناسب نباشد و با این اسم او را مسخره کنید بیماری روانی و افسردگی شدیدی در او به وجود می‌آید، لذا در انتخاب اسم سگ دقت فرمایید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های مناسب برای انتخاب اسم سگ آشنا کنیم تا بتوانید با دوست صمیمی خودتان به راحتی ارتباط داشته باشید.

بخش اول: ترفند‌های سریع برای اسم سگ

در این بخش می‌خواهیم یک سری از نکات مهم و تاثیر گذار در نحوه انتخاب اسم را برای شما توضیح دهیم تا جایی که می‌توانید از این نکات ارزنده که حاصل تجربه چندین ساله ما می‌باشد، استفاده کنید تا در نهایت به شما در انتخاب یک اسم مناسب کمک کرده باشیم.

 

  • انتخاب اسم کوچک

سگ‌ها در مواجهه با اسم هایی که بلند هستند به سختی خو می‌گیرند، سعی کنید از اسم‌های کوتاه تر استفاده کنید اگر هم از اسم‌های بلند استفاده کنید دیگران سگ را به اسم کوتاه صدا می‌زنند و این در روحیه سگ شما بسیار تاثیرگذار است. پس از اسم‌های کوتاه تر استفاده کنید عموما سگ‌ها اسامی که فرکانس بالاتری دارند را بهتر می‌شنوند پس از اسامی کوتاهی که با صدای (ک- ش- س- چ) شروع می‌شوند استفاده کنید، همچنین سعی کنید صدای آخر اسم با صدای کوتاه (آ )یا صدای بلند (ای) ختم شود زیرا تجربه ما نشان داده است که این نکات در اسم گذاری بسیار مفید است و زود تر واکنش نشان می‌دهند برای نمونه از اسم هایی مثل سیمبا،کاسی،شیرینی هم می‌توانید استفاده کنید.

 

اسم سگ

 

  • عدم انتخاب اسم دستوری برای سگ

هرگز از اسم‌هایی که شبیه دستور دادن هستند استفاده نکنید، زیرا سگ‌ها معنی واقعی کلمه را تشخیص نمی‌دهند و حرف ما را از روی فرکانس صدا می‌فهمند بنابراین ممکن است دستور را با اسم خود یکی شناسایی کند و در تربیت سگ به مشکل بخوریم. مثلا اسم (کیت) را با (سیت) اشتباه تشخیص می‌دهد و اسم (نو) را با کلمه (نه) قاطی می‌کند.

 

انتخاب اسم سگ مناسب

 

  • تغییر اسم سگ

اگر تصمیم گرفتید نام سگ خود را تغییر دهید سعی کنید از اسم‌های مشابه استفاده کنید مثلا فارکی به جای مارکی زیرا اگر اسم سگ به طور کلی عوض شود زمان زیادی طول می‌کشد تا سگ به اسم خود عادت کند و این مدت زمان برای شما می‌تواند مشکل آفرین باشد توصیه ما این است که وقتی نام جدیدی را برای سگ انتخاب می‌کنید یک یا دو روز به صورت آزمایشی این کار را انجام دهید و از این کار خود بازخورد بگیرید یک نکته مهم دیگر این است که از انتخاب احساسی اسم سگ خودداری کنید به همین دلیل به اندازه کافی برای انتخاب اسم سگ وقت بگذارید و از دیگران هم در این کار کمک بگیرید.

  • توجه به کاربرد نام سگ

در نظر داشته باشید که شما فقط در خانه نیتسید و گاهی برای تفریح و سرگرمی ممکن است به طبیعت و یا پارک بروید بنابراین از اسامی که هم معنی اسامی مردم است هرگز استفاده نکنید همچنین از اسامی عمومی و رایج نیز استفاده نکنید زیرا ممکن است سگ دیگری با همین اسم در پارک وجود داشته باشد و باعث گم شدن سگ شما بشود پس از اسامی محبوب و سنتی استفاده نکنید بعضی دوستان به ما می‌گویند ما به یاد دوستان قدیمی خود می‌خواهیم اسم سگ را مانند اسم دوستمان باشد ولی برای این کار ابتدا از دوست خود اجازه بگیرید تا دلخوری پیش نیاید و بی احترامی قلمداد شود

 بخش دوم: انتخاب اسم متناسب با ظاهر سگ

توجه به مشخصات فیزیکی و ظاهری هم می‌تواند برای انتخاب نام مناسب سگ به شما کمک کنید می‌توانید از پیشنهادات ما برای انتخاب اسم سگ استفاده کنید

  • از روی رنگ پشم سگ می‌توانید اسم مناسب او را انتخاب کنید مثلا اگر سگ شما قهوه‌ای رنگ باشد از اسم براوونی یا شکلاتی استفاده کنید
  • اگر سگ مشخصات متمایزی داشته باشد از این فرصت اسفاده کرده و برای انتخاب اسم از این ویژگی استفاده کنید
  • توجه به اندازه سگ هم می‌تواند به عنوان ایده‌ای مناسب برای انتخاب اسم سگ شما باشد
  • اسم توله سگ خود را بر اساس شخصیت سگ انتخاب کنید تا شخصیت سگ بیشتر به معرض دید شما باشد

 

نام سگ

 

همچنین می‌توانید از یک فیلم سینمایی و یا کارتون برای انتخاب نام سگ ایده بگیرید و با سگ خودتان از دیدن فیلم لذت ببرید. اگر هم اهل مطالعه هستید و شخصیتی را دوست دارید از اسم آن شخصیت برای سگ خود استفاده کنید از افسانه‌ها و شخصیت‌های تاریخی هم می‌توانید برای انتخاب نام سگ بهره بجویید.

 

انتخاب نام سگ

در این مقاله سعی کردیم تجربیات چندین ساله خود را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم از این نکات در انتخاب نام سگ خود به عنوان یکی از دوست‌های وفادار خود بهره ببرید و سعی کنید همواره رابطه دوستی خود را با سگ تقویت کنید زیرا در صورت دوستی از طرف شما او چند برابر برای شما مایه می‌گذارد برای تربیت و آموزش سگ تنها انتخاب اسم سگ کافی نیست سعی کنید از لوازم جانبی سگ مانند اسباب بازی سگ،باکس سگ و غذای سگ استفاده کنید تا در دوران رشد سگ تاثیر مثبتی داشته باشید شما می‌توانید برای خرید محصولات و مشاوره برای خرید به فروشگاه اینترنتی پت شاپ آنلاین سر بزنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه