غذای گربه 1

فروش عمده غذای گربه

پس از خرید و رضایت شما مشتریان از فروشگاه میگ میگ پت، بسیاری از کاربران در مورد فروش عمده غذای گربه از ما سوالاتی داشته اند به همین دلیل قصد داریم در این مقاله در مورد شرکت تولیدی میگ میگ پت و خدمات پس از فروش این شرکت و نحوه فروش عمده غذای گربه با شما سخن بگوییم.

همانطور که می‌دانید برای تربیت و نگه‌داری گربه، استفاده از غذای گربه مناسب، یکی از مهم‌ترین ابزار می‌باشد. با توجه به رشد روز افزون علاقه‌مندان به حیوانات خانگی، شرکت تولیدی میگ میگ پت تصمیم به ساخت لوازم حیوانات خانگی و عرضه مستقیم آن در بازار به منظور کنترل قیمت و حذف واسطه‌ها کرده است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و قیمت مناسب محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

عادت‌های غذایی گربه

همانطور که می‌دانید گربه‌ها معمولا بد غذا هستند و همین موضوع می‌تواند برای شما به عنوان یک فرصت مناسب محسوب شود به همین جهت سعی کنید با مشورت از متخصص تغذیه، یک برنامه غذایی مناسب نژاد و سن گربه تهیه کنید و در کنار آن از غذای گربه با کیفیت استفاده کنید شرکت تولیدی میگ میگ پت به منظور تهیه غذای با کیفیت مطابق با استاندارد‌های جهانی از تجهیزات به روز و متخصصان زبده‌ای استفاده می‌کند تا نیاز شما مشتریان عزیز را برطرف کند.

 

مزیت خرید از شرکت تولیدی میگ میگ پت

به دلیل عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها، قیمت‌ها در پایین ترین حد ممکن قرار دارند و همین امر موجب شده است مشتریان ما در داخل و خارج از کشور از کار با ما بسیار راضی باشند و افزایش صادرات به کشور‌های همسایه از جمله ترکیه، امارات متحده عربی، کویت و عراق رشد چشم‌گیری داشته باشد. همچنین برای فروشندگان داخل کشور تسهیلات و امتیاز‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم تا در صورت علاقه با شرکت ما همکاری نمایند. ولی این تمام ماجرا نیست، زیرا برای فروش به صورت خرده هم امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که در جشنواره‌های مختلف، تخفیفات بسیار ارزنده‌ای را برای کاربران در نظر گرفته‌ایم همچنین می‌توانید در صورت ناراضی بودن، محصول را به شرکت بازگردانید. برای تماس با واحد فروش به سایت ما سر بزنید.

 

تجهیزات تولید غذای گربه

 

پشتیبانی و مشاوره رایگان جهت فروش عمده غذای گربه

شرکت میگ میگ پت این افتخار را دارد که جهت فروش عمده و خرده به شما، از پشتیبانان متخصص و خبره که سابقه چندین ساله برای این کار را دارند استفاده می‌کند و این خود یک مزیت مهم در انتخاب محصول، قبل از خرید می‌باشد تا بتوانید با خیال آسوده از ویژگی محصول مورد نظر اطلاع کسب کنید. برای برقرای ارتباط با همکاران پشتیبان می‌توانید به سایت میگ میگ پت مراجعه کنید.

 

فروش آنلاین غذای گربه

بعضی از مشتریان ما به دلیل صرفه‌جویی در زمان و مشغله‌های کاری که داشتند، امکان مراجعه به دفاتر فروش میگ میگ پت به منظور خرید را نداشتند به همین منظور و جهت رفاه حال مشتریان، کارخانه ما شروع به فروش آنلاین در کنار فروش حضوری کرده است تا مشتریان در کم‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای مشتریان خرید به صورت عمده‌ای، امکان ارسال رایگان به سراسر کشور را فراهم کرده‌ایم برای کسب اطلاع بیشتر به دفاتر ما در سطح کشور مراجعه کنید.

کیفیت غذای گربه

یکی از مهم‌ترین ویژگی یک محصول، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نحوه ساخت محصول می‌باشد. ما در میگ میگ پت سعی کردیم از این دو پارامتر در کنار یکدیگر به بهترین وجه استفاده کنیم لذا از آزمایشگاه‌‌های مجهز به دستگاه‌های آنالیز و متخصصان پزشکی در این زمینه استفاده می‌کنیم و گواهی‌های معتبر از کشورهای اروپایی دریافت کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه