فروش عمده غذای سگ و لوازم سگ در پت شاپ آنلاین میگ میگ پت

با توجه به گستردگی جمعیت در ایران و رشد قابل ملاحظه‌ علاقه مندان به داشتن حیوانات خانگی، شرکت تولیدی غذا و لوازم حیوانات خانگی میگ میگ پت در سال‌های اخیر تصمیم به تولید و عرضه مستقیم لوازم پت گرفته ‌است تا در چرخه خرید و فروش، دست واسطه‌ها را قطع کند و بتواند با نازل‌ترین قیمت،محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد. بسیاری از کاربران فروشگاه اینترنتی ما در مورد خرید غذای سگ و گربه به صورت عمده‌ای از ما سوالاتی دارند به همین دلیل ما پاسخگوی سوالات شما در مورد فروش عمده غذای سگ و سایر لوازم حیوانات خانگی هستیم.

در حال حاضر سگ و گربه از پرطرفدارترین حیوانات خانگی در ایران هستند و همانطور که می‌دانید برای تربیت هرچه بهتر باید از ابزار‌های مناسب استفاده کنید مهم‌ترین این ابزارها استفاده از غذای سگ و لوازم جانبی سگ مانند اسباب بازی سگ مناسب می‌باشد تا به مراحل رشد صحیح حیوان کمک کرده باشید و همچنین ارتباط عاطفی شما با حیوان هر روز زیاد شود.

مزیت خرید غذای سگ از شرکت تولیدی میگ میگ پت

همانطور که قبلا هم گفتیم، به دلیل عرضه مستقیم محصولات و حذف سود دلالان برای مشتریان، قیمت‌ها در پایین ترین حد ممکن قرار دارد و همین امر موجب شده است مشتریان ما در داخل و خارج از کشور از کار با ما بسیار راضی باشند و افزایش صادرات به کشور‌های همسایه از جمله ترکیه، امارات متحده عربی، کویت و عراق رشد چشم‌گیری داشته باشد همچنین برای فروشندگان داخل کشور تسهیلات و امتیاز‌های مناسبی در نظر گرفته‌ایم تا در صورت علاقه با شرکت ما همکاری نمایند.

ولی این تمام ماجرا نیست، زیرا برای خرده فروشی هم امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که در جشنواره‌های مختلف، تخفیفات بسیار ارزنده‌ای را برای کاربران در نظر گرفته‌ایم همچنین می‌توانید در صورت ناراضی بودن، محصول را به شرکت بازگردانید. شما می‌توانید برای مشاهده به فروشگاه اینترنتی میگ میگ پت سر بزنید. همچنین شما در صورت تمایل به خرید عمده غذای سگ یا سایر لوازم حیوانات خانگی می‌توانید با ارسال مجوز یا پروانه کسب خود برای ما دسترسی لازم برای مشاهده قیمت عمده را کسب نمایید.

پشتیبانی و مشاوره رایگان جهت فروش عمده لوازم سگ  

میگ میگ پت این افتخار را دارد که جهت فروش عمده و خرده به شما، از پشتیبانان متخصص و خبره استفاده می‌کند. این خود یک مزیت مهم جهت انتخاب محصول، قبل از خرید می‌باشد. لذا شما می توانید با خیال آسوده از ویژگی محصول مورد نظر اطلاع کسب کنید. برای برقرای ارتباط با همکاران پشتیبان می‌توانید با شماره مندرج در انتهای سایت تماس حاصل فرمائید.

 فروش عمده غذای سگ به صورت آنلاین 

برای بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های کاری، امکان مراجعه به دفاتر فروش میگ میگ پت به منظور خرید وجود ندارد به همین منظور و جهت رفاه حال مشتریان، شرکت ما شروع به فروش عمده غذای سگ و سایر ملزومات به صورت آنلاین در کنار فروش حضوری کرده است تا مشتریان در کم‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. برای مشتریان خرید به صورت عمده‌ای، امکان ارسال رایگان به سراسر کشور را فراهم کرده‌ایم. جهت کسب اطلاع بیشتر به دفاتر ما در سطح کشور مراجعه کنید.

کیفیت محصولات تولیدی میگ میگ پت

یکی از مهم‌ترین ویژگی یک محصول، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نحوه ساخت محصول می‌باشد. پت شاپ میگ میگ پت سعی دارد از این دو پارامتر در کنار یکدیگر به بهترین وجه استفاده نماید. لذا از آزمایشگاه‌‌های مجهز به دستگاه‌های آنالیز و متخصصان پزشکی در این زمینه استفاده می‌کنیم. ضمنا ما دارای گواهی‌های معتبر از کشورهای اروپایی می باشیم.

2 دیدگاه برای “فروش عمده غذای سگ”

  1. باسلام من صاحب پت شاپ هستم که تازه کارم …و دنبال ارایه خدمات بهینه و به تبع آنبه دنبال افزایش وفاداری مشتریان در بلند مدت هستم . خواهشمند لیست محصولات و قیمت رو برام تو واساپ بفرستین … ممنون میشم

    • سلام دوست عزیز
      لطف کنید شماره واتساپ تون را رسال کنید که کاتالوگ محصولات رو خدمتتون ارسال کنیم
      ویا با شماره پشتیبانی 09134444137 تماس بگیرید که کاتالوگ رو خدمتتون ارسال کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه