خطرناک ترین پرنده 1

عمدتا پرندگان را به زیبایی و مهربانی می‌شناسیم ولی مانند سایر حیوانات خانگی در بین پرندگان، گونه‌هایی وجود دارند که این توانایی را دارند که بتوانند به انسان‌ها حمله کنند و یا در موارد حادتر منجر به مرگ انسان شوند. به همین منظور قصد داریم در این مقاله، 7 نمونه از خطرناک‌ترین پرندگان دنیا را برای شما معرفی کنیم. لذا توصیه ما به شما این است که تا آخر این بخش با ما همراه باشید و از نکات جالبی که برای شما بیان می‌کنیم، لذت ببرید.

    1-عقاب دم قرمز، خطرناک‌ترین پرنده دنیا

این نژاد از عقاب‌ها متعلق به منطقه آمریکای شمالی است. وزن این نژاد حدود 2کیلوگرم و طول بال آنها حدود1 متر است. بال آنها پهن و در مقابل دم آنها کوچک می‌باشد. معمولا عقاب‌های ماده بزرگتر از نرها می‌باشند. مهم‌ترین سلاح این دسته از عقاب‌ها، چنگال‌های تیز و قوی آن‌ها می‌باشد. عقاب دم قرمز، زندگی در محیط باز را بسیار دوست دارد و یکی از خصوصیات مهم آنها، دفاع از قلمرو و محیط زندگی خود می‌باشد به عبارت دیگر خط قرمز این عقاب‌ها، قلمروشان می‌باشد که اگر به صورت ناخواسته و یا عمدی وارد قلمرو شوید، به شدت به شما حمله می‌کند و همین موضوع باعث وحشت انسان‌ها شده است.

    1-عقاب دم قرمز، خطرناک‌ترین پرنده دنیا

    2-جغد برفی

جغد برفی، متعلق به نواحی قطبی و سردسیر می‌باشد و یکی از بزرگترین و در عین حال زیباترین نمونه جغد در دنیا می‌باشد. بر روی پر این جغدها، خال‌های طوسی تیره و سفید مشاهده می‌گردد و وزنشان حدود 3کیلوگرم و طول بال‌ها حدود1.5 متر است. این نژاد جغد هم مانند عقاب دم قرمز، از چنگال‌های تیز و قدرتمندی برخوردار است که در صورت ورود به قلمرو زندگی به شما حمله‌ور می‌شود.

جغد برفی

    3-کرکس ریشدار

کرکس ریشدار که از خانواده لاشخورها هستند و در واقع یکی از قدیمی‌ترین نژاد در بین کرکس‌ها هستند. وزن این حیوانات بزرگ حدود 7 کیلوگرم است و طول بال‌های آنها به سه متر می‌رسد. این نمونه مربوط به جنوب اروپا، آفریقای جنوبی و آسیا می‌باشد. همچنین کرکس ریشدار عمدتا در کوه‌‌های با ارتفاع بالا زندگی می‌کنند. همانطور که از نام آن‌ها پیدا می‌باشد، علاقه کرکس‌ها بیشتر روی گوشت و استخوان‌های لاشه است. کرکس‌ها لاشه را با چنگال‌های تیزی که دارند، له و سپس ریز ریز می‌کنند. قدرت چنگال‌های آنها به قدری زیاد است که می‌توانند یک تخته سنگ را له کنند.

کرکس ریشدار

      4-جغد شبانه

جغد شبانه یکی از خطرناک‌ترین پرندگان دنیا می‌باشد. این پرنده متعلق به مناطق آمریکای شمالی می‌باشد. همانطور که از نام این حیوان پیداست، فقط شب‌ها به شکار مشغول می‌گردد. طول خود جغد شبانه نیم متر و طول بال آنها حدود 110 سانتی‌متر است. جغد شبانه زندگی کردن در جنگل را بسیار دوست دارد. مهم‌ترین ویژگی این عقاب‌ها، پرواز بدون هیچ سر و صدایی است و همین موضوع برای انسان می‌تواند خطرناک باشد، زیرا صدای حمله او را نمی‌شنوید و به طور ناگهانی به شما حمله می‌کند و همین امر این پرنده را در دسته خطرناک‌ترین پرندگان دنیا قرار میدهد.

 

     5-قوی سایلنت،خطرناک‌ترین پرنده آبی دنیا

این نژاد قو متعلق به اروپا می‌باشد که در رودخانه، برکه و دریاچه‌ها زندگی می‌کنند. وزن این قو به 12 کیلوگرم و طول بال این پرنده، به دومتر و نیم می‌رسد که یکی از بزرگترین پرندگان آبی در دنیا می‌باشد. مهم‌ترین سلاح این پرنده دندان تیز آن‌ها می‌باشد که قادر است همه چیز را پاره کند. این پرنده در فصل بهار به هنگام ساختن لانه بسیار خشن می‌شود. بنابراین تا حد ممکن از این پرندگان در این دوره زمانی فاصله بگیرید.

قوی سایلنت

     6-شترمرغ

شتر مرغ یکی از بزرگترین پرندگان در سرتاسر دنیا می‌باشد. این نژاد پرنده متعلق به آفریقای جنوبی می‌باشد. ودر جزیره‌ها و جلگه‌ها ساکن است. وزن شترمرغ 150 کیلوگرم است و طول آن به دو متر می‌رسد. همین ویژگی‌ها، شتر مرغ را به یکی از خطرناک‌ترین پرندگان دنیا تبدیل می‌کند. نکته جالب اینکه شتر مرغ با این وزن سنگین جزء یکی از سریع‌ترین پرنده‌ها می‌باشد. مهم‌ترین سلاح شتر مرغ، پاهای اوست. که شدت ضربه پای شتر مرغ به قدری است که می‌تواند به راحتی با یک ضربه شیر را بکشد. همین موضوع شتر مرغ را در زمره خطرناک‌ترین پرندگان دنیا قرار می‌دهد.

شترمرغ

     7-شترمرغ جنوبی، دومین پرنده خطرناک دنیا

این نژاد شتر مرغ، در بین پرندگان، بزرگترین پرنده دنیا نام دارد. قد این شتر مرغ به پنج متر می‌رسد و وزنشان حدود 80 کیلوگرم می‌باشد. پای این شتر مرغ ها هم مانند شتر مرغ عادی کشنده است. این پرندگان خیلی کم به دیگران حمله می‌کنند ولی اگر احساس خطر کردند و قصد حمله داشتند، بسیار وحشتناک به این کار را انجام می‌دهند. این پرنده پس از عقاب دم قرمز، در رده دوم خطرناک‌ترین پرندگان دنیا قرار می‌گیرند.

در این مقاله شما را با خطرناک‌ترین پرندگان دنیا آشنا کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیه حیوانات خانگی به خصوص پرنده به فروشگاه اینترنتی پت شاپ آنلاین مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز پرندگان مانند غذای پرنده و اسباب بازی و.. را بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه