اطلاعیه های غذای سگ

هر سال چندین مرتبه اطلاعیه غذای سگ اتفاق می افتد. شاید این هشدارها درباره‌ی غذای سگ می تواند استرس آور  باشد، به خصوص اگر مطمئن نباشید که سگ شما آن غذا را خورده است یا نه.

برای بررسی هشدارها غذای سگ ، به سایتهایی مراجعه کنید که لیست اطلاعیه های غذای سگ  وجود دارد، را بررسی کنید که آیا غذای شما محصول خاص اطلاعیه شده است یا خیر.

روش اول:

گوش به زنگ اطلاعیه ها باشید:

1- وب سایت ها را بررسی کنید.

 چندین وب سایت وجود دارد که برای بررسی وضعیت اطلاعیه های غذای سگ می توانید به آن ها مراجعه کنید.

می توانید با جستجوی ” اطلاعیه های غذای سگ” در موتور جستجو شروع کنید. همچنین می توانید یک وب سایت معتبر که به آن اعتماد دارید را انتخاب کنید تا اطلاعات به روز را در اختیار شما قرار دهد.

  • به عنوان مثال، FDA (سازمان غذا و دارو) یک وب سایت دارد، که در آن لیست اطلاعیه های غذای سگ وجود دارد.
  • سایر وب سایت های حیوانات اهلی با لیست های کامل شامل سازمان پزشکی دامپزشکی آمریکا (AVMA) ، Petful و Dog Food ociation است.

هشدارهای غذای سگ

2- برای ارسال ایمیل های اطلاعیه ها ثبت نام کنید.

 اگر نگران هستید که اطلاعیه غذای سگ را مشاهده نخواهید کرد، می توانید برای دریافت هشدارهای ایمیل ثبت نام کنید. با ثبت نام، هر زمان که یک غذای سگ جدید اطلاعیه داده شود، بلافاصله برای شما ایمیل ارسال می شود.

  • بسیاری از وب سایت های حیوانات خانگی ، مانند Humane Society و Dog Food Advisor  ، سرویس هشدار دهنده ایمیل را ارائه می دهند.

اطلاعیه های غذای سگ

3-  حساب توئیتر FDA (سازمان غذا ودارو) را دنبال کنید.

 حساب توئیتر FDA (سازمان غذا ودارو) اطلاعات مربوط به فراخوان حیوانات اهلی را به محض آگاهی از آنها توییت میکند. با دریافت اطلاعیه های غذای سگ خانگی خود از FDA ، شما مطمئناً اطلاعات کامل فراخوان را دریافت می کنید.

اطلاعیه های غذای سگ

4- ویجت سلامت مواد غذایی را بارگیری کنید.

ویجت سلامت مواد غذایی برنامه ای است که می توانید در وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. که به شما امکان می دهد تا به روزترین اطلاعات مربوط به اطلاعیه های غذای سگ را مشاهده کنید. این ویجت را می توانید از  وب سایت FoodSafety.gov بدست آورید.

روش دوم:

اینکه آیا غذای سگ تان اطلاعیه شده است؟

اطلاعیه های غذای سگ

1-  اطلاعات برند را پیدا کنید:

شما باید نوع موادغذایی که اطلاعیه شده را بشناسید. زمانی که یک شرکت یک مورد غذا را اطلاعیه میکند، به شما یک طعم، یا نوع خاصی می‌دهد.

به هشدار غذای اطلاعیه شده دقت کنید، که کدام نوع خاص را مدنظر دارد. این به شما کمک میکند که غذاهای اطلاعیه شده را درست تشخیص دهید

  • طعم خاص برای اطلاعیه ذکر خواهد شد. پس از نام تجاری، آنها گوشت گاو، مرغ یا طعم دیگری از برند را مشخص می کنند.

v4 760px Check Dog Food Recalls Step 6 1 1

2-  محصول موردنظر را شناسایی کنید.

غالباً، اطلاعیه ها فقط دسته خاصی از غذای سگ را تحت پوشش خود قرار می دهند. در این صورت ، شرکت بیانیه ای منتشر می کند که شامل اطلاعات اضافی است، بنابراین می توانید محصول خراب را بشناسید.

  • روی بسته بندی محصول اطلاعاتی مانند طعم، نوع، و (بهترین زمان مصرف ) نوشته شده است، علاوه بر این یک کد روی بسته درج شده است، اگر محصول شما تحت تاثیر اطلاعیه بود. بسته بندی را نگاه کنید، و کد درج شده روی آن را بررسی کنید. برای مثال، ممکن است شرکت غذای کنسرو شده ی گوشت گاو با کد شش رقمی با  عنوان (best before date of 2020/02/20)  فراخوانی کند.
  • اگر شما قادر به پیدا کردن هر گونه اطلاعات درباره کدهای خاص و یا انواع موارد اطلاعیه شده نیستید، هر یک از مواد غذایی که جزو اطلاعیه شده ها هستند را دور بریزید. اینکار به شما اطمینان می‌دهد که غذای آلوده به سگ خود را تغذیه نمی‌کنید.

اطلاعیه های غذای سگ

3- نمونه ی غذای اطلاعیه شده را نگه دارید.

قبل از ریختن تمام مواد غذایی، یک نمونه کوچک از مواد غذایی آلوده را در یک ظرف دربسته نگه دارید. همچنین شما باید بارکد روی جعبه ی محصول را نگه دارید.

روش سوم:

اطمینان  از سلامت حیوان  خانگی خود

1- فوراً از غذا دادن به آنها بپرهیزید .

دلیل اطلاعیه ها مهم نیست، شما نباید به غذا دادن به سگ خود ادامه دهید.

در صورت داشتن سؤال درباره محصول فراخوان ، با سازنده تماس بگیرید.

هشدارهای غذای سگ

2- اگر سگ شما غذای اطلاعیه شده را خورده، آن را به دامپزشک ببرید.

بسیاری از اوقات، غذاها به دلیل آلوده بودن اطلاعیه داده می شوند. و می توانند به سگ شما آسیب برساند. این بدان معناست که اگر هر کدام از محصولات فراخوانده شده را مصرف کرده اند، باید سگ خود را به دامپزشک ببرید. حتی اگر سگ شما خوب به نظر می رسد ، برای اطمینان از سلامتی آنرا نزد دامپزشک ببرید.

  • سگ شما ممکن است با غذای آلوده مسموم شده باشد و هیچ نشانه‌ای بروز ندهد
  • بهتر است آن‌ها را معاینه کنید تا اینکه سگ تان مریض شود و یا حتی بمیرد.
  • سگ تان را به دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید که همه غذا از بدن آن‌ خارج شده‌است.

اطلاعیه های غذای سگ

3- غذا را به فروشگاه برگردانید.

اگر از خریدهای اخیر خود موردی را در لیست فراخوانی مشاهده کردید، آن را به فروشگاه برگردانید. زمان اطلاعیه محصول ، بسیاری از فروشگاه ها به شما کل وجه دریافتی بابت آن خرید را برمیگردانند.

  • اگر نمی‌خواهید غذا را برگردانید، آن را در یک ظرف مطمئن قرار دهید، تا هیچ سگی نتواند به آن برسد.

اطلاعیه های غذای سگ

4- تمام ظرف های سگ را تمیز کنید.

بعد از اطلاعیه غذای سگ، تمام کاسه های سگ و سایر ظروف غذایی را که ممکن است با آنها در تماس بوده بشویید. اطراف محل غذاخوری سگ را تمیز کنید و آب را نیز تغییر دهید.

  • برخی از اطلاعیه ها ممکن است به خاطر باکتری و یا سایر آلاینده‌ها، مانند: سالمونلا، باشد که نه تنها باعث می‌شود سگ شما بیمار شود، بلکه امکان بیمار شدن اعضای خانواده ی شما هم وجود دارد.
  • با آب داغ، صابون و یک محلول سفید کننده بشویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه