غذای هاسکی

بهترین غذای هاسکی

اگر از یک هاسکی نگهداری میکنید ، پس حتما تا الان این را متوجه شده اید که آنها سگهایی قوی و پرانرژی هستند. هاسکی ها سگ های ورزشی، کاری و فعال هستند. آنها به عنوان سگ کاری پرورش داده میشوند. وزن هاسکی ها بسته به جنسیت بین 35 تا 60 پوند است و هر سگ 50 پوندی به طور متوسط حدود 1350 کالری برای فعالیت روزانه نیاز دارد و اگرچه این موضوع نشان دهنده آن است که هاسکی یک سگ متوسط ​​است ،ولی تمایل دارد که کمتر از نژادهای دیگر غذا بخورد.

به دلیل متابولیسم ، هاسکی می تواند برای مدت طولانی تری با غذای کم زندگی کند زیرا در این روش برای کارآیی پرورش داده شده است.

هاسکی ها  به کم غذایی معروف هستند و حتی بعضی از هاسکی ها، ممکن است از یک وعده غذایی صرف نظر کنند ، اما جای نگرانی نیست زیرا آنها وقتی گرسنه می شوند غذا به اندازه کافی می خورند.

اما اگر هاسکی شما خیلی فعال نیست و تمایل به پرخوری دارد ، باید مراقب وزنش باشید و رژیم غذایی هاسکی خود را کنترل کنید. عمر هاسکی هایی که دارای اضافه وزن هستند نسبت به سگی که در محدوده وزن سالم قرار دارد، طول عمر کمتری دارد و نگرانی های دیگری نیز در مورد سلامتی آن مانند درد مفاصل و آرتروز وجود دارد که می تواند با اضافه وزن همراه باشد.

 

عکس سگ هاسکی در حال راه رفتن

 

اهمیت غذای سگ با کیفیت

پروتئین و چربی دو ماده مهم در رژیم غذایی هاسکی شما هستند ، بنابراین به دنبال مارک های غذایی باشید که مقدار مناسب از این مواد را در محصولات خود داشته باشند. ما در پت شاپ آنلاین میگ میگ پت تمام این برند های با کیفیت مواد غذایی سگ را برای خرید شما عزیزان فراهم کرده ایم.

پروتئین و چربی دو ماده مهم در رژیم غذایی هاسکی‌ها هستند، بنابراین به دنبال برندهای غذایی باشید که با کیفیت بالای این مواد ‏غذایی آماده شده باشد. یک نوع پروتئین با کیفیت پایین، کنسانتره(ماده‌ای که دارایی ترکیبات غنی و متراکم از یک یا چند نوع ماده ‏باشد) پروتئین سویا است. سویا ماده غذایی بدی نیست اما چیزی نیست که بخواهید به عنوان غذای سگ از آن استفاده کنید. سویا یک پروتئین گیاهی است بنابراین به راحتی پروتئین حیوانی قابل هضم و جذب سگ ها نیست.

اگر چربی استفاده شده در غذای هاسکی از نوع چربی با کیفیت پایین باشد با ماده نگهدارنده ‏BHA‏ (کاربرد بی اچ ای به عنوان آنتی اکسیدان و ‏نگهدارنده در مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی، خوراک حیوانات و … است.) حفظ می‌شود. ممکن است چربی حیوانی استفاده شده در غذای هاسکی از یک منبع ‏چربی ناشناخته باشد و با یک ماده نگهدارنده شیمیایی که با سرطان و تشنج ارتباط دارد، حفظ می‌شود.‏

چربی می تواند از هر نوع حیوان باشد، مانند چربی مرغ که با مواد نگهدارنده طبیعی مانند ویتامین ‏E‏ حفظ شده و برای هاسکی شما ‏بهتر است.‏

استفاده از غلات در غذای هاسکی

 

عکس هاسکی در حال غذا خوردن

 

هاسکی سیبری مستعد حساسیت به غلات نیست، بنابراین تغذیه او با غذایی که حاوی غلات با کیفیت بالا مانند برنج ، جو دوسر یا جو است مشکلی ایجاد نمی کند. اجتناب از غلات سیر کننده مانند گندم و ذرت ایده خوبی برای حفظ سلامتی هاسکی است.

استفاده از لبنیات در غذای هاسکی

 

سگ هاسکی

 

 

هاسکی سیبری تحمل لاکتوز را ندارد بنابراین از غذای هاسکی که در آن  از پنیر یا لبنیات استفاده شده است، خودداری کنید و برای تامین پروتئین مورد نیاز توله هاسکی خود هرگز از شیر و لبنیات استفاده نکنید.

اهمیت روی در غذای هاسکی

 

رژیم غذایی هاسکی

 

برخی از هاسکی ها به سختی روی را جذب می کنند. اگر در رژیم غذایی هاسکی خود از مواد گیاهی زیادی استفاده میکنید، سعی کنید یک مکمل روی به رژیم غذایی هاسکی خود اضافه کنید یا غذای سگ با پروتئین بیشتر و یا غذای سگ با پایه گوشت بیشتری را برای هاسکی خود خریداری کنید.

کلام آخر این که همه سگ ها شگفت انگیز هستند، اما شناختن یک هاسکی سیبری، دوست داشتن یک سگ است. به خوبی به او غذا دهید و آنقدر او را دوست داشته باشید که بتواند با نیازهای همیشه در حال تغییر سازگار شود و یک دوست وفادار و دوست داشتنی برای زندگی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه