ازدواج با حیوان خانگی

ازدواج با حیوان خانگی

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که ازدواج با حیوان خانگی چیست و چه عاملی باعث می‌شود که انسان حاضر به ازدواج با سگ شود؟

وجود حیوانات خانگی مانند سگ و گربه در زندگی افراد تاثیرات مثبتی داشته است مثلا در مواردی که دچار استرس و اضطراب هستید به بازی با حیوان خود می‌پردازید و همین کار موجب آسودگی خاطر شما و دوری از مشکلات می‌شود ولی وابستگی بیش از حد شما به حیوان می‌تواند خطراتی هم به همراه داشته باشد و در مواقعی منجر به گسستن پیوند خانواده‌ها باشد. بنابراین باید در رابطه با حیوان خانگی اعتدال را رعایت کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با علت ازدواج با حیوان و معایب ناشی از آن آشنا کنیم.

حیوان‌خواهی یا زوفیلیا چیست؟

انسان های عصر حاضر که ادعای متمدن بودن و پیشرفت دارند گاهی کارهایی انجام می‌دهند که به طور کلی پیشرفت های  انجام شده در زمینه های مختلف را زیر سوال می‌برند. زوفیلیا یا حیوان خواهی به معنی برقرای ارتباط با حیوانات می باشد و در افرادی که با حیوان سر و کار دارند بیشتر مشاهده می‌شود. زوفیلیا هنگامی به عنوان یک انحراف و بیماری جنسی محسوب می‌شود که انسان شرایط برقراری رابطه طبیعی با هم نوع خود را داشته باشد ولی رابطه جنسی با حیوان را ترجیح دهند و تصمیم به جایگزین کردن همدیگر داشته باشد.

بنابراین تمام افرادی که زوفیلیا دارند با حیوانات ارتباط جنسی برقرار نمی‌کنند. نمونه های حادتر که رابطه جنسی صورت می‌گیرد تحت عنوان بستیالیتی شناخته می‌شود که این امر پلید و قبیح درتمام ادیان، گناه شناخته می‌شود در کشور‌های غربی بسیار رواج پیدا کرده و در تعدادی به عنوان یک امر عادی محسوب می‌گردد.

تاریخچه ازدواج با حیوان

در اثرهای هنری که از گذشته به جا مانده اند تصاویری از رابطه جنسی حیوان با انسان به وضوح دیده می‌شود ولی مشخص نیست که این رابطه به عنوان یک رفتار عادی شناخته می‌شده و یا یک رفتار غیر متعارف بوده است، برخی از مورخان بر این باورند که این نقاشی‌ها ناشی از تخیل نقاشان بوده است ولی چیزی که به یقین می‌توان گفت اینکه در امپراطوری‌های بزرگ کسانی که میل به چنین کاری داشته اند محکوم به اعدام می‌شدند. بنابراین در گذشته نیز ازدواج با حیوان و برقراری رابطه جنسی با حیوان نا متعارف بوده است.

 

ازدواج با حیوان خانگی

ریشه یابی تمایل انسان به رابطه جنسی با حیوانات

بر اساس نظر سنجی های انجام گرفته در کشورهای مختلف و تست‌های روان شناسی علت هایی برای انجام ازدواج با حیوان و برقراری رابطه جنسی گزارش شده است که در  این قسمت قصد داریم به بیان این علل بپردازیم.

اولین مورد نبود یک شریک جنسی مناسب می‌باشد که انسان‌ها برای رفع این نیاز طبیعی دست به رابطه با حیوان خانگی می‌زند در نمونه‌های دیگر عدم رضایت در رابطه جنسی خود را علت گرایش خود به حیوان را ذکر کرده اند و بعضی هم تنوع طلبی و برقرای رابطه با گونه‌های مختلف به دلیل مواجه با اندام های جنسی مختلف را علت کارخود بیان می‌کنند. ولی نکته جالب و قابل توجه این است که بسیاری از افرادی که مبتلا به رابطه با حیوان شده اند،بوی تحریک کننده و جذاب حیوان را دلیل این کار خود اعلام کرده اند.

صنعت زوفیلیا

محدودیت های مذهبی از یک طرف و از طرف دیگر سرد شدن رابطه های عاطفی و اجتماعی در بین افراد در فرهنگ غرب موجب گسترش این بیماری شده است و اگر به این نکته توجه نشود می‌تواند باعث افزایش ازدواج با حیوانات و شیوع و همه گیری این بیماری در میان مردم شود.

در بعضی از کشورهای اروپایی از این ضعف سوء استفاده کرده اند و برای تامین نیاز جنسی مکان‌هایی آماده کرده‌اند و با تربیت حیوان هایی مخصوص این کار، انسان‌ها با مراجعه به آنها نیاز جنسی خود را برطرف می کنند و صحنه هایی بسیار خطرناک را به وجود آورده اند که کم و بیش در سایت های اجتماعی مشاهده می کنید.

معایب رابطه جنسی با حیوان خانگی

در این بخش قصد داریم شما را با خطرات ناشی از برقراری رابطه جنسی با حیوان آشنا کنیم:

  • در این رابطه از طریق حیوان بیماری‌های عفونی بسیار خطرناکی انتقال می‌یابد که بعضی از آنها در علم پزشکی شناخته شده اند و بسیاری نیز ناشناخته اند که به مرور زمان مشخص می‌شود.
  • بیماری های قارچی و انگلی نیز که می توانند با تاثیر بر سیستم عصبی منجر به مرگ شوند از این رابطه قابل انتقال هستند.
  • در بعضی از کشورها رابطه با حیواناتی که گوشت آنها را انسان‌ مورد استفاده قرار می‌دهند مانند گاو و خر ممکن است گوشت آنها را آلوده کند و با خوردن آنها بیماری‌های خطرناکی برای انسان به وجود بیاید.

در این مقاله شما را با حیوان خواهی یا زوفیلیا و علت گرایش انسان‌ها به ازدواج با حیوانات آشنا کردیم و معایب وخطرات ناشی از این ارتباط را بیان کردیم. پیشنهاد ما به شما این است که اگر تمایلی به داشتن حیوانات خانگی دارید در ارتباط های خود با حیوان تمام جوانب را در نظر بگیرید مطالب آموزشی سایت میگ میگ پت را دنبال کنید و از محصولات ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه