انواع قلاده گربه
انواع قلاده‌ گربه در سبک‌های مختلف از ساده تا فانتزی ارائه می‌شوند. بسته به نوع آن ها، می‌توانند اهداف مختلفی داشته باشند. در این مقاله انواع مختلف قلاده‌هایی که می‌توانید روی گربه خود استفاده کنید توضیح داده خواهد شد.

قلاده گربه سگک دار سنتی

قلاده گربه

از یک پارچه نایلونی تشکیل شده است که یک سگک برای اتصال و آزاد سازی سریع و آسان دارد. این قلاده برای گربه‌های داخل خانه عالی است، اما می‌تواند مسئله‌ای بالقوه برای گربه‌های خارج از منزل باشد. گربه‌های داخلی و خارجی در مکان‌های تنگ زیادی قرار می‌گیرند. آنها از بوته‌ها، نرده‌ها، شاخه درختان و موارد دیگر بالا می‌روند. به همین دلیل، اگر قلاده گربه شما روی شاخه یا حصار گیر کند، قلاده سگک سنتی می‌تواند خطر خفگی داشته باشد.

قلاده‌های ایمنی (جدا شونده)

قلاده‌های ایمنی (جدا شونده) به طور خاص برای گربه های فضای باز و داخلی طراحی شده‌اند. هر زمان که قلاده کشیده شود، آنها جدا می‌شوند. به این ترتیب، اگر گربه از بین بوته‌ها عبور کند یا از درخت بالا برود، هرگز در معرض خطر گرفتار شدن در قلاده خود نخواهد بود. قلاده‌های ایمنی (جدا شونده) به شما اطمینان می‌دهند که گربه شما با خیال راحت به خانه باز می‌گردد. اطمینان از اینکه گربه شما راهی برای خروج دارد مهم است. تنها نکات منفی واقعی این نوع قلاده‌ها این است که ممکن است مجبور شوید گاهی اوقات یک قلاده جدید بخرید، اما قطعاً برای امنیت حیوان خانگی محبوب شما ارزش آن را دارد. قلاده‌های ایمنی؛ ایمن‌ترین نوع قلاده هستند. آنها برای باز شدن با یک فشار کم طراحی شده‌اند، بنابراین احتمال خفگی را بسیار کاهش می‌دهند. قلاده‌های ایمنی بهترین نوع برای استفاده برای گربه شما است.

قلاده بازتابنده / روشن/ انعکاسی

گربه‌ها دوست دارند در ساعات اولیه صبح یا ساعات آخر شب پرسه بزنند. به همین دلیل مهم است که نوعی بازتاب روی قلاده وجود داشته باشد تا به مردم و رانندگان اطلاع دهند که آنجا هستند. قلاده‌های بازتابنده یا روشن قطعاً بهترین گزینه برای گربه داخل یا خارج منزل شما خواهد بود. این انعطاف پذیری قلاده جدا شونده را با روشنایی مواد بازتابنده یا نور ترکیب می‌کند. این نوع قلاده کاملاً ایمن است. گربه‌ها حیوانات کوچکی هستند و غالباً از جاده عبور می‌کنند. بنابراین مهم است که رانندگان حتی در تاریک‌ترین ساعات بتوانند آن‌ها را ببینند. قلاده‌های انعکاسی برای گربه‌هایی با موی کوتاه بسیار مناسب هستند، اما برای گربه‌های مو بلند، ممکن است انعکاس خوبی نداشته باشد.

قلاده‌های تزئینی

قلاده‌های تزئین شده کمی زیبایی را ایجاد می‌کنند. هر گربه‌ای سزاوار قلاده‌ای به اندازه شخصیت فردی خود است. تقریباً برای هر گربه سبک قلاده‌ای متفاوت وجود دارد. قلاده‌هایی با تزئینات که برای موارد خاص یا استفاده روزمره است.

قلاده‌های GPS

GPS که یک قلاده جدید در بازار است، می‌تواند به صاحبان گربه‌ها کمک کند تا گربه خود را در خارج از منزل ردیابی کنند.

قلاده‌های زنگ‌دار

قلاده زنگوله دار گربه هدف از زنگ‌های متصل به قلاده‌ها، هشدار دادن به حیات وحش است که گربه نزدیک است. بسیاری از مردم معتقدند كه زنگ‌ها كار چندانی نمی‌توانند انجام دهند، زیرا گربه‌ها می‌توانند یاد بگیرند كه چگونه آهسته‌تر حركت كنند و از ایجاد صدا از زنگ جلوگیری كنند.

قلاده‌ی کششی

قلاده‌هایی که دارای الیاف کش هستند (به آنها اجازه می‌دهد تا منبسط شوند) و می‌توانند صدمات جدی ایجاد کنند. روش‌های متفاوتی برای ایمن نگه داشتن گربه‌ها با قلاده وجود دارد. اگر گربه داخلی و خارجی بیشتر روز را در داخل خانه می‌گذراند و فقط در محوطه حیاط بازی می‌کند، قلاده سنتی می‌تواند عالی باشد. اما، اگر گربه مدنظر ماجراجو است؛ قلاده جدا شده معمولاً ایمن‌تر و کارآمدتر می باشد. هر نوع قلاده‌ای را که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که گربه شما راحت و ایمن است. همیشه باید قلاده‌ای متناسب با خلق و خو و شخصیت گربه انتخاب کنید. برای خرید قلاده گربه میتوانید به قسمت فروشگاه آنلاین میگ میگ پت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه