4 اکتبر روز جهانی حیوانات (world animal day)
a2 1
b1 2

آیا میدانید ایده ی روز جهانی حیوانات از کجا شروع شد؟

اگرشما هم یکی از دوستداران و حامیان حیوانات هستید اما هنوز علت نامگذاری این روز را تحت عنوان world animal day یا همان روز جهانی حیوانات نمیدانید با ما همراه باشید.

ایده روز جهانی حیوانات توسط هاینریش زیمرمن نویسنده و ناشر آلمانی در مجلهMan And Dog/Mench Und Hand انتشار یافت.

زیمرمن  با تلاش‌های بسیار  در کنگره‌ی سازمان حمایت از حیوانات در فلورانس ایتالیا در 8 می 1931، توانست پیشنهاد نامگذاری 4 اکتبر مصادف با 12 مهر را به عنوان روز جهانی حیوانات بدهد که به اتفاق آراء این نامگذاری اتفاق افتاد.

دلیل انتخاب این روز شخصی به نام فرانسیس آسیزی (Francis of Assisi) است. او عاشق طبیعت و موجودات زنده بود به خاطر همین به او لقب حامی حفاظت از محیط زیست داده‌اند. 

فرانسیس آسیزی

 فرانسیس آسیزی به حدی عاشق طبیعت و حیوانات بود که پرندگان را خواهران خود، حیوانات چهارپا را برادران خود و زمین و آسمان را مادر خود میدانست.

به گفته‌ی افسانه‌ها فرانسیس توانست با حیوانات صحبت کند و آنان را موعظه میکرد، او حتی توانست یک گرگ را اهلی کند. فر نقاشی‌ بسیاری از حیوانات را به تصویر کشیده است. فرانسیس آسیزی در آستانه 4 اکتبر درگذشت و آن روز را رسما روز جهانی حیوانات تصویب کردند. world animal day یا همان روز جهانی حیوانات یک فرصت ویژه برای یادآوری عشق و احترام به حیوانات است.

یکی از راه های احترام به حیوانات توجه به نیاز های حیوانات میباشد. شرکت میگ میگ پت، تولید کننده ملزومات نگهداری از حیوانات، با بیش از 10 سال سابقه در بازار سنتی و فروش عمده فعالیت دارد که سال 98 تصمیم به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است تا شما را در هموار کردن نیاز های حیوان خانگی خود یاری کند.

پت شاپ آنلاین میگ میگ پت با فروش اینترنتی انواع لوازم حیوانات، غذای حیوان، جای خواب، لوازم بهداشتی و سرگرمی و انواع و اقسام لوازم جانبی دیگر به شما در حفظ سلامتی، نشاط و راحتی حیوان خانگی شما کمک میکند.

کاربران و مشتریان میگ میگ پت می‌توانند با حق انتخاب بسیار بالا و با دریافت اطلاعات کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود وب سایت را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان خرید خود را انجام دهند .

افتخار ما رضایت شما مشتریان عزیز است …

خرید اینترتی انواع لوازم سگ، لوازم پرنده، تشک سگ، جای خواب سگ، غذای سگ، اسباب بازی حیوان خانگی و ... از پت شاپ میگ میگ پت
d2 3
e1 4

4 اکتبر روز جهانی حیوانات

October 4th, world animal day

happy world animal day

بستن
مقایسه